2021 will you think about me -

JAHA i den här takten kommer mitt digitala avtryck vara litet som ett sandkorn inom en snar framtid. Tack vare en kombination av ett för tillfället stendött intresse för skrivande och att jag har för mycket bilder på min telefon som jag inte orkar gå igenom så blir det liksom... inte så mycket av det här. Men skam den som ger sig eller vad är det man säger. Det är 2019 och de första två månaderna skulle vi väl kunna kalla för någon form av trial period som mest bidragit med absolut ingenting. Imorgon börjar mars och med mars kommer våren hoppas jag. 

Jag har varit i London. Det var helt fantastiskt. Men jag lärde mig också att saker behöver nödvändigtsvis kanske inte klassas som roligt eller tråkigt i första hand, vissa saker (resor) kanske mest blir en reminder om livet. T.ex. hur otroligt fint det kan vara att komma tillbaka till en plats som varit hemma, men också hur mycket som hinner ändras på ett år. Och trots att det var GULD värt att få vara där, träffa alla mina fina kompisar, så var det också så skönt att komma hem till Göteborg. Märkligt det där. 

Sarah stod för sovplats hela helgen och var inte det en dröm så säg. Vi brunchade, gick på AW, åt middag i Soho med Mahadi och Nuru och dansade till klockan 4 på morgonen i Camden. Precis som vanligt!

Nog för att det var snöstorm när jag landade i Sverige igen; ett par dagar efter det kom första vårsolen och herreeeeeeeeguuuud vad Göteborg är tusen gånger bättre på våren. 

Charlotte och jag drack kaffe på Café Höga Nord en dag. Förutom killen bakom baren som stod i samma position i en halvtimme och rev av skalet på citroner var vi helt ensamma med vårt kaffe och snack.

En lördag! Vincent bjöd mig, Alva och Alexander på middag hemma hos sig. Vi åt risotto, drack bubbel och fick senare sällskap av Matilda. Kan nog inte komma på en mysigare kväll. :') 

Någon morgon när jag jobbade var allting rosa.

Har varit på Hagabadet igen. Helt rimligt aktivitet att lägga in i veckoschemat. 

Dessutom har jag varit på livets äventyr: Ålandskryssning! Ena halvan av familjen åkte i helgen för att äta mat och dricka bubbel och må i solen.

Jag har fyllt 25. :OOOOOO Konstig födelsedag men hade dunderkul på kvällen med mina kompisar! Fick fira med: Alexander, Alva, Maria, Fredrik, Charlotte, Linnea, Rustam och Vincent = <3 

Det var nog allt för den här gången. Nu ska jag återgå till att skriva tenta innan det är HELG.

vardag |
Upp