2018.

förra veckan var jag hemma i värmland för att fira jul. poff sa det och så var den här julen också över. poff poff poff. hela året har känts så. och nu är det också slut. poff. 

har i vanlig ordning förflyttat mig fram och tillbaka mellan mina föräldrar för att hinna träffa alla konstellationer av personer. kan kanske låta oharmoniskt men om något så är det det enda som inbringar någon form av julkänsla hos mig. 

spelade även en del schack med mamma??? visar sig att det är ganska kul när man väl förstår vad i hela friden som pågår. det tog nästan 25 år! 

i mitten av veckan kom alexander till karlstad. han, jag, fredrik och leo gick för det mesta på promenader eller låg i soffan framför brasan. 

tillbaka i göteborg! köpte guldiga servetter och konfettikanoner för att fira nyår med detta gäng: alva, charlotte, matilda, alexander, simon, tommy, rustam, sophia och henke. vilket panggäng! 

och det blev så kul??????? började till exempel med att dessa stjärnor gjorde en välkomstdrink. sen åt vi mat, efterrätt, blandade drinkar, quizzade som aldrig förr och poppade den ena bubbelflaskan efter den andra och inte bara en eller två gånger tänkte jag på vilka fina personer jag har turen att få kalla kompisar.

vid tolvslaget gick vi till den inte helt optimala platsen för att kolla på fyrverkerier och såg mest bara små glitterkorn flyga upp bakom träden. men! det var kul ändå och jag fick pussa på den här personen som jag älskar så att jag får ont i hjärtat. 

och nu är det 2019 och inte vet jag om man blivit något klokare egentligen men ändå känns det som att det här året kanske inte blir så dumt ändå. kram!

vardag |
Upp